۶ گوشی پیشنهادی برای خریداران موبایل!!!

♥♥♥ از عشق تا خنده ♥♥♥

محل تبلیغ شما تهران گراف


۶ گوشی پیشنهادی برای خریداران موبایل!!!

ا موضوع: دانستنی ها,,

 صنعت موبایل سریعا در حال پیشرفت است . بنابراین مقایسه ی گوشی های موبایل یا همراه شدن با تغییرات آنها کار بسیار سختی است. با این حال به نظر میرسد تهیه ی لیستی از گوشی های همراه موجود در بازار برای انتخاب بهترین گزینه میتواند مفید باشد.قصد داریم گوشی های همراه مختلف را از لحاظ کارایی های مختلف باهم مقایسه کنیم،این انتخاب ها میتواند بسته به حضور گوشی های جدید تغییر کنند :

 

 

بهترین گوشی همراه برای بازی :انتخاب ما : HTC One X+HTC One X+ دارای سی پی یو چهارهسته ای ۱٫۷GHz مجهز به پردازشگر گرافیکی Nvidia Tegra 3 می باشد. این مسئله باعث می شود این گوشی بهترین قابلیتهای گیمینگ را در کلاس خود داشته باشد. داشتن پردازشگر Nvidia بدان معنی است که شما میتوانید به Tegra Zone هم دسترسی داشته باشید و این به معنی در اختیار داشتن بازی های با گرافیگ بالا می باشد. HTC One X+ مشکلات موجود در One X را کمتر کرده است . باتری بزرگتر ۲۱۰۰mAh شما را مطمئن میکند که میتوانید زمان بیشتری را با LCD 720p گوشی HTC One X + سر کنید و از برنامه ها لذت ببرید.

jadidtarinha.ir (7997)


بهترین گوشی همراه برای افراد مبتدیانتخاب ما : Nokia Lumia 820گوشی همراه Nokia Lumia 820 از جدیدترین ورژن سیستم عامل موبایل مایکروسافت بهره می برد.ویندوز فون ۸ .ساده وجذاب و یکدست. راهی ایده ال برای ورود به دنیای تلفن های هوشمند. نوکیاLumia 820 یک تلفن همراه دوست داشتنی با کیفیت ساخت خاص نوکیا است. ممکن است این گوشی فاقد بعضی خصوصیات گوشی های همراه ممتاز باشد اما به عنوان تلفن هوشمندی که میتواند برای آغاز یادگیری به کار رود تلفنی کامل است.

jadidtarinha.ir (8000)

بهترین گوشی همراه از نظر قیمتانتخاب ما : Google Nexus 4Nexus 4 مانند برادرانش Nexus 7 و Nexus 10 یکی از بهترین تجربیات گوشی های هوشمند را در قبال قیمتی که جای هیچ گونه بحثی را باقی نمیگذارد ارائه میکند. طراحی خوب و تجربه ای خوب از آندروید تنها ارزش این گوشی نیست بلکه این گوشی بیشتر رقیبان آندرویدی خود را پشت سر میگذارد. تنها مشکل این گوشی مربوط به دوربین آن است اما اگر شما جز آن دسته ای هستید که این مسئله برایشان اهمیت زیادی ندارد این گوشی واقعا ارزشمند است.

jadidtarinha.ir (7998)

بهترین گوشی همراه از نظر اندازه انتخاب ما : Motorola Razr iMotorola Razr i با اندازه ی ۶۰٫۹*۱۲۲٫۵*۸٫۳mm کاملا باریک و قابل حمل است. صفحه ی نمایش ۴٫۳ اینچی تقریبا بدون حاشیه ی این گوشی باعث شده که اندازه گوشی کمتر افزایش یابد. نتیجه ی این امر گوشی ای با کاراایی بالا و سایز صفحه ی نمایش بزرگتر است. همچنین عملکرد باتری گوشی راضی کننده است و رابط کاربری گوشی نیز زیاد از حالت رایج آندروید فاصله ندارد.

jadidtarinha.ir (7999)

بهترین گوشی همراه برای دیدن فیلمانتخاب ما :گلکسی نوت ۲Galaxy Note 2 با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی آن گوشی همراهی کامل برای دیدن فیلم هاست. با پر کردن خلا بین گوشی و تبلت شاید این بزرگترین صفحه نمایش در بین گوشی های همراه باشد که به شما تجربه ی دیدن فیلم را ارائه می کند. Galaxy Note 2 یکی از بهترین گوشی های همراهی است که ما استفاده کرده ایم. جدای از سایز صفحه نمایش، کیفیت خوب صفحه نمایش، S Pen ، و کارایی این گوشی همراه ، آن را تبدیل به گوشی ای ایده آل برای صوت و تصویر و فیلم میکند.

jadidtarinha.ir (8002)

بهترین گوشی همراه برای عکاسیانتخاب ما : Nokia Lumia 920Nokia Lumia 920باعث شد کارخانه ی فنلاندی با خط تولید گوشی های همراه مجهز pure view خود به فکر سود بیشتر باشد. سنسور ۸٫۷ مگاپیکسلی ازتکنیک لرزش گیر نوری عکس برای افزایش قابلیتهای عکسبرداری در نور کم بهره می برد.ممکن است گوشی کمی سنگین به نظر برسد اما جای هیچ بحثی در رابطه با کیفیت عکس باقی نمیگذارد. لنزهای f2.0 باعث شده کیفیت عکس این تلفن همراه به کیفیت DSLR ها نزدیک شود.

jadidtarinha.ir (8001)

بهترین گوشی همراه برای خواندن مطالب انتخاب ما : Apple iPhone 5گوشی همراه آیفون ۵ با بزرگترین صفحه نمایش استفاده شده در آیفون ها عرضه می شود. در ۴ اینج، این صفحه نمایش آی پی اس رتینا متن ها را شفاف و رنگ ها را عمیق نمایش می دهد. همچنین میتوانید از نرم افزار آی بوک شرکت اپل برای دانلود و ذخیره ی کتابها بر روی گوشی استفاده کنید و البته شما بهترین گوشی هوشمند عرضه شده در سال جاری را خواهید داشت.

jadidtarinha.ir(7996)

منبع : جدیدترین ها 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 697

تاریخ انتشار: شنبه 22 تير 1392 ساعت: 10:37
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((♥♥♥ از عشق تا خنده ♥♥♥)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف